نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟ تکذیب خرید تیام توسط استقلال
سرخط خبرها

انتظار مولتی کافه مشهد و خانه بسکتبال نیشابور پشت در‌های فینال لیگ یک بسکتبال

  • کد خبر: ۱۰۳۸۵۹
  • ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
انتظار مولتی کافه مشهد و خانه بسکتبال نیشابور پشت در‌های فینال لیگ یک بسکتبال
لیگ یک بسکتبال بانوان با تعویق مرحله نیمه نهایی فرسایشی شد.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ مرحله نیمه نهایی لیگ بسکتبال بانوان در دسته یک بازهم به تعویق افتاد و دو نماینده خراسان رضوی برای لیگ برتری شدن باید تا پایان فروردین منتظر بمانند.
مولتی کافه از مشهد و خانه بسکتبال از نیشابور دو نماینده خراسان رضوی در لیگ یک سال ۱۴۰۰ هستند که با وجود پشت سرگذاشتن مسابقات زیاد، هنوز در یک قدمی فینال و صعود به لیگ برتر قرار دارند. دو تیم خراسانی شانس زیادی دارند تا هردو باهم راهی فینال شوند و دو سهمیه ارزشمند لیگ برتری را برای استان به ارمغان بیاورند. در این میان، یک جام قهرمانی هم نصیب یکی از خراسانی‌ها می‌شود.

تعویق‌های کش دار لیگ زنان

در پایان مرحله حذفی که در اسفند ۱۴۰۰ برگزار شد، چهار تیم به مرحله بعدی صعود کردند تا در مسابقات نیمه نهایی تکلیف دو تیم صعودکننده و البته فینالیست مشخص شود. براساس گفته‌های مسئولان مسابقات، احتمال داشت بازی‌های باقی مانده در تعطیلات عید برگزار شود که منتفی شد. بعد از آن به باشگاه‌ها اعلام شده بود که ۱۷ و ۱۸ فروردین مسابقات نیمه نهایی برگزار می‌شود، اما این تاریخ نیز به زمانی دیگر تعویق پیدا کرد.

این درحالی است که مسابقات پلی آف لیگ یک مردان درست در همین تاریخ برگزار می‌شود و فقط بازی‌های بانوان جابه جا شده است. حالا باشگاه‌ها می‌گویند خبری غیررسمی مبنی بر برگزاری بازی‌ها در ۳۰ فروردین شنیده شده است که احتمالا کردستان میزبان لیگ باشد. با این وضع، چهار تیم در حساس‌ترین نقطه از لیگ به مدت چهل روز دور از فضای مسابقه بوده اند و بعد از آن باید برای صعود با رقبایشان بجنگند.

حریفان خراسانی‌ها

بازی‌ها در نیمه نهایی به صورت ضربدری برگزار می‌شود که در این مرحله مولتی کافه مشهد باید به مصاف نماینده کردستان برود. در سوی دیگر، خانه بسکتبال نیشابور حریف ذوب آهن اصفهان شده است و کاری دشوار در ادامه راه دارد. در صورت پیروزی، خراسانی‌ها راهی فینال می‌شوند و در صورت شکست راهی رده بندی خواهند شد. فینال تنها جایی است که دو تیم مولتی کافه و خانه بسکتبال برای اولین و آخرین بار در این لیگ با یکدیگر ملاقات می‌کنند.

نتایج مقتدرانه تیم‌های استان در مرحله حذفی

هشت تیم در مرحله حذفی به میدان رفتند. در بازی رفت، پنجشنبه ۱۲اسفند و پنجشنبه ۱۹اسفند هردو نماینده استان با پیروزی این دیدار‌ها را پشت سر گذاشتند. بازی نخست مولتی کافه مشهد در مرحله حذفی در اراک برگزار شد که اکسیژن اراک ۷۳بر۵۹ از مشهدی‌ها شکست خورد. دیدار دوم ۱۰روز مانده به پایان سال به میزبانی مشهد برگزار شد که در این بازی هم شاگردان جمیله نگهبان موفق شدند مقتدرانه و ۶۲بر۴۷ حریف اراکی شان را شکست دهند و به جمع چهار تیم برتر صعود کنند.

خانه بسکتبال نیشابور نیز در اولین بازی اش با اختلاف زیاد ۸۵بر۴۹ پیروز شد. در بازی برگشت هم خانه بسکتبال نیشابور میزبان تیم داتیس یزد بود که در این بازی نیز نماینده خراسان رضوی توانست حریفش را از پیش رو بردارد. ۸۹بر۴۲ نتیجه سنگینی برای یزدی‌ها بود که در دور برگشت رقم خورد. خانه بسکتبال نیشابور هم با دو پیروزی در مرحله حذفی به عنوان یکی از چهار تیم مرحله نیمه نهایی شناخته شد. نیشابوری‌ها تنها تیمی هستند که هنوز در لیگ امسال طعم شکست را نچشیده اند.

حضور ۳ نماینده از استان در لیگ یک

مشهدی‌ها فصل ۱۳۹۹ در لیگ برتر بسکتبال بانوان دو تیم داشتند، اما فصل ۱۴۰۰ با وجود داشتن سهمیه، هیچ کدام در لیگ برتر شرکت نکردند و شروع زودهنگام لیگ برتر برنامه بسیاری از تیم‌ها را به هم زد. مولتی کافه که در لیگ برتر حضور داشت، در فصل ۱۴۰۰ با تغییرات زیادی در لیگ یک حاضر شد. کادرفنی و بازیکنان تیم، بومی و مشهدی شدند که تا اینجای کار، این ترکیب در میادین موفق ظاهر شده و آن‌ها را به مدعیان اصلی صعود تبدیل کرده است. خانه بسکتبال نیشابور نیز سال قبل از لیگ دسته دو به دسته یک صعود کرد و حالا درصورت صعود به لیگ برتر در این فصل، خالق شاهکار خواهد بود. ژاویز دیگر نماینده مشهد در لیگ دسته یک این فصل بود که در مرحله گروهی موفق ظاهر نشد و از دور مسابقات حذف شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->